v absolutní
tmě Hráči si svítí svítilnami
Ve standardním módu Arény hrají hráči v Aréně, kde jsou překážky, resp. jejich hrany, nasvětleny pomocí UV světel. Hráč tedy má i v temné Aréně prostorový přehled, kde se nachází, a kam může jít.
Ve SWAT módu nesvítí v Aréně vůbec nic. V Aréně je dokonalá tma, ve které občas probliknou vesty hráčů a jediné světlo ve hře, které jim ukáže, kde jsou a kudy mohou vyběhnout, je jejich vlastní svítilna, která je instalovaná ve zbrani.
Hráči si svítí na cestu svou zbraní a je jen na nich, kdy se rozhodnou světlo zapnout — a prozradit tak svou polohu. Svítilna je dostatečně silná, takže spolehlivě prozradí ostatním hráčům, kde se daný hráč nachází. Světlo tak z něj dělá snadný cíl.
Protože hráč v Aréně v podstatě nic nevidí (pokud nechce), probíhá celá hra velmi odlišně od standardní hry.
Hráči musí postupovat pomalu, více taktizovat a poslouchat, kudy hráči chodí. Někteří hráči svítilnu za hru vůbec nepoužijí a stávají se tak tichými, temnými a nikým nezpozorovanými assasíny.
Ve hře je i zcela nová superschopnost — po zásahu Podu v Aréně získá hráč energetický štít, který absorbuje několik zásahů. Hráč se tak stává na nějakou dobu zcela nezranitelným.
Takže zcela temná Aréna, svítilna ve zbrani a nová superschopnost. To je mód Arény SWAT.