Stačí naskenovat QR kód a vybrat, co chybí, je třeba doplnit nebo kde je potřeba uklidit. Na recepčním počítači se okamžitě zobrazí upozornění a následně přijde i rychlá náprava.
Zákazník pomocí telefonu naskenuje QR kód a okamžitě může operátorům v Aréně nahlásit chybějící toaletní papír, nutnost úklidu ve sprchách nebo třeba zlomenou kliku. Operátorům se na počítači zobrazí nahlášené upozornění, kde jej má možnost po provedené opravě označit za hotový.
V prostorách Laser Arény — recepci, ale primárně v šatnách, sprchách a prostorách sociálního zázemí můžete nalepit cedulky pro zákazníky, na kterých se dozví, že mohou ihned nahlásit případný problém. Na cedulce je přímo i daný QR kód, který zákazník naskenuje a rovnou problém nahlásí.
Jak vypadají cedulky můžete vidět na stránce Cedulky na zeď.