Exklusivní balíček Ultra-
prémiový
web Jen pro naše exklusivní Arény

S exklusivním balíčkem získáte i exklusivní web

Asi si říkáte, co exklusivního může být na webu, že ho nabízíme pouze Arénám, které s námi spolupracují na bázi exklusivního balíčku…

Jsou to desítky stran kvalitních textů, které několik desítek hodin psal profesionální copywriter. Jsou to stovky profesionálních fotografií, animací, kreseb, videí a interaktivních prvků, které dělal profesionální grafik. A jsou to také stovky hodin práce programátorů a kodérů, kteří web opravdu poctivě a řemeslně zpracovali.

Kdybyste si takový web nechali vyrobit jakoukoliv agenturou nebo i jednotlivcem, cena takového webu by se pohybovala kolem 250 000 Kč.

Všechny fotky jsme si sami nafotili a profesionálně upravili. Všechny animace, karikatury a kresby jsme si namalovali sami. A to ještě v době, kdy tu nebyla AI, která by nám sice ilustrativní fotky dokázala vytvořit, ale stále jen ilustrativní. Nebyly by na fotkách naše vesty, zbraně, naše Arény… Tak daleko AI ještě není :-)

Na webu pracovalo 6 lidí několik měsíců, takže se jedná ze všech stran o profesionálně a řemeslně zpracovaný web, od A do Z.

V čem je web exklusivní?

Oproti „standardnímu webu“ obsahuje tento prémiový web násobně více animací, fotografií a textů, protože mu bylo věnováno několik měsíců práce, což „standardnímu webu“ věnovat nikdy nemůžete.

Je několik dobrých důvodů, proč je náš prémiový web prémiový:

Má absolutně úžasně zpracovanou optimalizaci pro vyhledávače (SEO)
Web návštěvníky zaujme, vše je napsáno poutavou formou
Je zcela responzivní — přizpůsobený pro mobily
Díky obsáhlosti se návštěvníci o Aréně dozví opravdu všechno
Je prošpikovaný moderními technologiemi a mikroformáty
A chodí díky němu více rezervací :-)

Více informací o prémiovém webu   Jak takový web vypadá

Absolutně úžasná
optimalizace pro vyhledávače?

Říkáte si, že přeháníme? Nikoliv!

Všechny Arény, kterým jsme náš ultra-prémiový web nasadili, jsou ve vyhledávačích (Google, Seznam) na prvním místě — a porazily ve vyhledávání postupně všechny dřívější konkurenty.

Např. v Brně začínala naše Aréna jako poslední — byly tu již dvě zavedené konkurence. Ale na prvních pozicích je dnes náš web. :-)